Thursday, December 3, 2009

Lama...

  • Fuuyohh!!

    Lamer bebenar aku tak update blog aku nie. Kesian plak aku tengok kan blog ni, telah dianak tirikan. Dulu2, kemain lain mengarang panjang berjela2. Apa2pun, sebagai bloggers..x akan dapat lari untuk menekan punat2 di keyboard...menaip sesuatu utuk dicerita atau disampaikan.

    Nak sampaikan sesuatu atau nk bercerita kena ada idea. Kalo x der, mmg x akan kemana lah blog tu.. :) [mcm aku jugak la, hehe]. Actually, aku bukan tak der cerita. Kalo nk cerita pasallll.....isu semasa? peribadi? kisah org tu, kisah org ni? mmg la byk. Cuma aku x der masa jer. Lagi satu masalah aku, kt umah aku x da connection 'tenet' lagi. Nak 'naik2'kan tenet...bukan main amik masa...berbulan2 jugak la [sbb aku sendiri :)]

    Promosi kt TV n Radio dh mcm2. Potong sanalah, potong sini lah... [lawak gak dengar lagu potong si potong by P1 tu kan..Mmg makan hati utk org2 yg berkenaan tu]...

    Ermmm, ok lah! aku x cukup masa sebenarnya nih..nk balik dh, sbb skrunk kt office lagi. Penat, nk balik mandi, rehat & tido...

No comments: